Buradasın
Active Directory'de aynı ada sahip bir hesap varsa ne yapabilirim?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Active Directory'de aynı ada sahip bir hesap varsa, aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Arka plan uygulamalarını kapatın ve Windows'u güvenli modda yeniden başlatın 13.
- KB5020276 güncellemesini kaldırın 13. Bunun için "Ayarlar" uygulamasına girip "Windows Güncelleme" sekmesine tıklayın, "Güncelleme Geçmişi"ne gidin, "Güncellemeleri Kaldır" seçeneğini seçin ve KB5020276 güncellemesini kaldırın 13.
- Mevcut hesabı kaldırın ve etki alanına yeniden katılın 13. Bunun için "Ayarlar" uygulamasında "Hesaplar" bölümüne girip "İş veya Okula Erişim" seçeneğini seçin, alan adının yanındaki açılır simgeye tıklayın ve "Bağlantıyı Kes" düğmesine basın 13. İşlemi tamamlamak için talimatları izleyin 13.
- Sistem geri yükleme çalıştırın 13. Bunun için "Başlangıç" düğmesine tıklayın, "Eski Haline Getir" yazın ve "Sistem Geri Yükleme" seçeneğini seçin 13.
Bu adımlar sorunu çözmezse, bir uzmana danışılması önerilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: