Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
ACD (Automatic Call Distribution), gelen aramaları otomatik olarak yönlendirerek çağrı merkezlerinin verimliliğini artıran bir sistemdir 12.
ACD'nin başlıca işlevleri:
- Çağrı kuyruğu oluşturma: Arayanları sıraya alarak önceliklendirme yapar 13.
- Becerilere dayalı yönlendirme: Arayanları, sorunlarına en uygun temsilciye bağlar 14.
- Veri toplama ve analiz: Çağrı verilerini kaydederek performans ölçümü ve iyileştirme için kullanır 15.
- Otomatik geri arama: Arayanların bekletilmeden, uygun bir zamanda geri aranmasını sağlar 1.
Bu sayede, ACD sistemleri müşteri memnuniyetini artırır, çağrı bekleme sürelerini azaltır ve operasyonel süreçleri optimize eder 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: