Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
ACD (Automatic Call Distribution), gelen çağrıları doğru departmana veya kişiye otomatik olarak yönlendiren bir çağrı yönetimi sistemidir 14.
ACD'nin temel görevleri şunlardır:
- Çağrı dağıtımı: Gelen çağrıları kuyruğa sokarak herhangi bir santral operatörünün yardımına ihtiyaç duyulmaksızın en uygun şekilde dağıtır 12.
- Veri tabanlı yönlendirme: Arayan kişinin talebi, operatörlerin yetenekleri ve çağrı merkezi istatistiklerini hesaplayarak çağrıları yönlendirir 12.
- Raporlama ve analiz: Çağrıların performansı hakkında raporlar üretir ve çağrı merkezi operasyonlarının analiz edilmesine ve iyileştirilmesine yardımcı olur 24.
- Çoklu kanal yönlendirme: Sadece telefon çağrılarını değil, e-posta, mesajlaşma ve diğer kanallardan gelen talepleri de yönlendirebilir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: