Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Microsoft Access'te veritabanı oluşturmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Access'i açın ve Dosya menüsünden Yeni seçeneğini seçin 13.
- Boş Veritabanı veya bir şablon seçeneğini belirleyin 13.
- Veritabanı için bir ad girin, konumunu belirleyin ve Oluştur butonuna tıklayın 13.
- Gerekirse, veritabanı açıldığında sarı ileti çubuğunda İçeriği etkinleştir seçeneğini seçin 1.
İlk tabloyu oluşturmak için:
- Tablo sekmesini seçin ve Tablo Tasarımı seçeneğine tıklayın 2.
- Tablonun alanlarını tanımlayın, her alanın adını ve veri türünü (metin, sayı, tarih vb.) belirleyin 2.
- Kullanıcı, her alanın özelliklerini belirleyebilir ve Kaydet butonuna tıklayarak tabloyu kaydedebilir 2.
Veri girişi için:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: