Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Business Analyst (BA), bir şirketin iş verilerini analiz eder, değerlendirir ve bu verileri kullanarak iş süreçlerinin iyileştirilmesine katkıda bulunur 13.
BA'nın bazı görevleri:
- Gereksinimlerin toplanması 13. Müşterilerle, kullanıcılarla ve iç ekiplerle görüşmeler yaparak iş ihtiyaçlarını belirler 13.
- Veri analizi 1. Büyük veritabanlarını analiz ederek iş kararları için ilgili içgörüleri ortaya çıkarır 1.
- Çözüm oluşturma 1. İş gereksinimlerini karşılayan yaratıcı ve pratik çözümler geliştirir 1.
- Süreç optimizasyonu 1. Şirket süreçlerindeki verimsizlikleri ve engelleri tespit eder, iş akışlarını iyileştirir 1.
- Risk değerlendirmesi 1. Projelerdeki riskleri belirler ve mitigation stratejileri geliştirir 1.
- Proje yönetimi 1. Proje kapsamını, hedeflerini ve sonuçlarını tanımlar, planlama ve kaynak tahsisine yardımcı olur 1.
- Dokümantasyon 1. İş gereksinimleri, süreç akışları ve kullanıcı hikayeleri gibi detaylı dokümantasyonlar hazırlar 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: