Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
8D, kusurların ve sorunların temel nedenlerini bulmayı, tekrar eden sorunlara çözümler üretmeyi ve sorunları ortadan kaldırmayı amaçlayan bir problem çözme metodolojisidir 12.
8D'nin bazı kullanım alanları:
- Kalite yönetimi 2. Ürün veya süreçlerde ortaya çıkan kalite sorunlarını çözmek 2.
- Üretim süreçleri 2. Üretimde karşılaşılan hataların kök nedenlerini bulmak ve tekrarını önlemek 2.
- Mühendislik projeleri 2. Karmaşık teknik problemleri çözmek 2.
- Müşteri şikayetleri 2. Müşterilerden gelen şikayetleri ele alarak memnuniyeti artırmak 2.
- Sürekli iyileştirme süreçleri 2. İş süreçlerinde ortaya çıkan problemlere kalıcı çözümler üretmek 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: