• Buradasın

    360'ta reklam var mı?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Evet, 360 derece reklamlar mevcuttur.
    360 derece reklamlar, izleyiciyi videonun ortasına koyarak sanal bir gerçeklik deneyimi sunar 2. Bu reklamlar, bilgisayar veya mobil cihaz ekranındaki oklar veya fare hareketiyle ya da sanal gerçeklik gözlükleri kullanılarak izlenebilir 2.
    Bu tür reklamlar, YouTube gibi platformlarda ve sahibinden.com gibi sitelerde yayınlanmaktadır 2. Ayrıca, Google'ın reklam hizmeti AdWords, reklam içerikli videoların 360 derece izlenebileceğini sunmaktadır 2.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Reklam çeşitleri nelerdir?

    Reklam çeşitleri şu şekilde sınıflandırılabilir: Yayın reklamları: Radyo ve televizyonlarda yayınlanan reklamlar. Basılı reklamlar: Gazete, dergi, broşür gibi somut ortamlarda yer alan reklamlar. Açık hava reklamları: Billboard ve otobüs duraklarındaki reklamlar. Dijital reklamlar: Google Ads, sosyal medya ve online arama motorları üzerinden yapılan reklamlar. Gerilla reklamları: Düşük bütçeyle yaratıcı fikirlerle yapılan reklamlar. Ürün yerleştirme: Ürünlerin, doğal akış içinde televizyon programları veya videolarda yer alması. Native reklamlar: Reklam olarak algılanmayan, içerikle bütünleşen reklamlar. Remarketing reklamları: Daha önce siteyi ziyaret etmiş kullanıcıları tekrar siteye yönlendirmeyi amaçlayan reklamlar. Video reklamlar: Video platformları veya sosyal medyada yayınlanan reklamlar. Sosyal medya reklamları: Sosyal medya platformlarında hedef kitleye yönelik reklamlar.

    360 reklam ne işe yarar?

    360 derece reklamcılık, bir markanın tüm iletişim kanallarında tutarlı ve bütüncül bir mesajla yer almasını sağlar. Bu sayede: Marka algısı güçlenir. Erişim maksimum seviyeye çıkar. Dönüşüm oranı artar. 360 derece reklamcılıkta kullanılan bazı kanallar şunlardır: TV reklamları; radyo; basılı medya; sosyal medya platformları; arama motoru reklamları; web sitesi ve bloglar; influencer pazarlaması.

    Reklam çeşitleri nelerdir?

    Reklam çeşitleri şu şekilde sınıflandırılabilir: Yayın reklamları: Radyo ve televizyonlarda yayınlanan reklamlar. Basılı reklamlar: Gazete, dergi, broşür gibi somut ortamlarda yer alan reklamlar. Açık hava reklamları: Billboard ve otobüs duraklarındaki reklamlar. Dijital reklamlar: Google Ads, sosyal medya ve online arama motorları üzerinden yapılan reklamlar. Gerilla reklamları: Düşük bütçeyle yaratıcı fikirlerle yapılan reklamlar. Ürün yerleştirme: Ürünlerin, doğal akış içinde televizyon programları veya videolarda yer alması. Native reklamlar: Reklam olarak algılanmayan, içerikle bütünleşen reklamlar. Remarketing reklamları: Daha önce siteyi ziyaret etmiş kullanıcıları tekrar siteye yönlendirmeyi amaçlayan reklamlar. Video reklamlar: Video platformları veya sosyal medyada yayınlanan reklamlar. Sosyal medya reklamları: Sosyal medya platformlarında hedef kitleye yönelik reklamlar.