Buradasın
3dmax'ta bozuk model nasıl düzeltilir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
3ds Max'te bozuk bir modeli düzeltmek için aşağıdaki yöntemler denenebilir:
- Sistem birimini kontrol etme: Farklı sistem biriminde gelen modeller, açılışta uyarıyla birlikte boyutlandırılabilir 1. Bu durumda, gelen sahnenin sistem birimine göre boyutlandırma yapmak gerekebilir 1.
- Viewport kırpma: Viewport Clipping işlevi, yakın ve uzak mesafe sınırlarını ayarlayarak görsel bozulmaları azaltabilir 1.
- Segment artırma: Eğer model 3D solid ise, "Maximum Surface Deviation for 3D Solids" ayarı optimize edilerek segment değerleri artırılabilir 3.
- Nesneleri yeniden gruplama: Dışarıdan alınan modeller, yeni sahnede yeniden gruplanarak düzenlenebilir 1.
- Proxy kullanımı: Dosya boyutunu küçültmek için proxy kullanımı düşünülebilir, ancak bu sırada nesnelerin gruplanmamasına dikkat edilmelidir 4.
Daha karmaşık sorunlar için profesyonel destek alınması önerilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: