Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
3 boyutlu grafik türleri arasında şunlar bulunur:
- Tel kafes (wireframe) 1. Sadece boğum ve ayrıtlardan oluşan bir şekildir 1.
- Düzlem (plane) 4. Nesneyi düzleme göre düzleştirir 4.
- Yükselt (extrude) 4. Derinlik kazandırmak için 2D nesneyi genişletir 4.
- Uzayda döndür (rotate in space) 4. Yolu veya profili dairesel bir yönde döndürür 4.
- Şişir (inflate) 4. Düz nesneyi şişirir 4.
- Bük (bend) 4. Nesneyi 360° büker 4.
- İnceltme (thin) 4. Nesneyi %100'den %1'e kadar inceltir 4.
- Uç (cap) 4. Nesnenin dolu mu yoksa boş mu görüneceğini belirler 4.
- Eğim ver (bevel) 4. Nesnenin derinliği boyunca eğimli kenar uygular 4.
- Hazır ayarlar (presets) 4. Yön, eksen ve izometrik değerlere dayalı olarak döndürme hazır ayarlarını uygular 4.
- Dikey döndürme (vertical rotate) 4. Nesneyi -180° ile 180° arasında dikey olarak döndürür 4.
- Yatay döndürme (horizontal rotate) 4. Nesneyi -180° ile 180° arasında yatay olarak döndürür 4.
- Dairesel döndürme (circular rotate) 4. Nesneyi -180° ile 180° arasında bir daire içinde döndürür 4.
Ayrıca, 3 boyutlu bilgisayar grafikleri, CAD (Computer Aided Design - Bilgisayar Destekli Tasarım) ve eğlence sektörü için farklı türlerde olabilir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: