2Do uygulaması, görevleri yönetmek için aşağıdaki şekillerde kullanılabilir: 1. Görev Ekleme: iOS'taki Hızlı Ekle özelliği ile birkaç saniye içinde birden fazla görev eklenebilir. 2. Görev Yönetimi: Basit bir yapılacaklar listesi veya kapsamlı bir GTD aracı olarak kullanılabilir. 3. Senkronizasyon: Görevler, Dropbox, Reminders (CalDAV) veya üçüncü taraf CalDAV sunucuları gibi çeşitli yöntemlerle birden fazla cihazda senkronize edilebilir. 4. Akıllı Listeler: Belirli öğeleri ararken zaman kazanmak için akıllı listeler oluşturulabilir. 5. Bildirimler: Görevlerin hatırlatılması için özelleştirilebilir bildirimler ayarlanabilir. 2Do'nun web sitesinden daha fazla özellik ve kullanım talimatı bulunabilir.