Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
2Do'nun nasıl kullanılacağına dair bazı bilgiler:
- Görev Ekleme: 2Do, iOS'taki Hızlı Ekle özelliği ile birkaç saniye içinde birden fazla görev eklemeyi sağlar 1.
- Görev Yönetimi: Uygulama, basit yapılacaklar listesi veya kapsamlı GTD (Getting Things Done) aracı olarak kullanılabilir 1.
- Bulut Senkronizasyonu: Görevler, Dropbox ve CalDAV gibi çeşitli yöntemlerle birden fazla cihazda senkronize edilebilir 14.
- Akıllı Listeler: Belirli öğeleri ararken zaman tasarrufu sağlamak için akıllı listeler oluşturulabilir 1.
- Bildirimler: Görevlerin hatırlatılması için özelleştirilebilir bildirimler ayarlanabilir 1.
- Etiketleme: Görevler, konuma veya faaliyet türüne göre etiketlenebilir 3.
- Yedekleme: Veriler, Apple'ın Calendar veya Google Calendar gibi uygulamalarla senkronize edilebilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: