Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
2Do uygulaması, görevleri yönetmek için aşağıdaki şekillerde kullanılabilir:
- Görev Ekleme: iOS'taki Hızlı Ekle özelliği ile birkaç saniye içinde birden fazla görev eklenebilir 1. Ayrıca, herhangi bir uygulamadan veya alandan görev eklemek için global bir hotkey kullanılabilir 2.
- Görev Yönetimi: Basit bir yapılacaklar listesi veya kapsamlı bir GTD aracı olarak kullanılabilir 1. Görevler, notlar, ekler ve çoklu alarmlarla düzenlenebilir 3.
- Senkronizasyon: Görevler, Dropbox, Reminders (CalDAV) veya üçüncü taraf CalDAV sunucuları gibi çeşitli yöntemlerle birden fazla cihazda senkronize edilebilir 12.
- Akıllı Listeler: Belirli öğeleri ararken zaman kazanmak için akıllı listeler oluşturulabilir 12.
- Bildirimler: Görevlerin hatırlatılması için özelleştirilebilir bildirimler ayarlanabilir 1.
2Do'nun web sitesinden daha fazla özellik ve kullanım talimatı bulunabilir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: