• Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    160, e-Devlet Kapısı Çağrı Merkezi'ne ait telefon numaralarından biridir 12.
    Bu hat, e-Devlet sistemi üzerinden işlem yapan vatandaşların yaşadığı teknik sorunları çözmek, bilgi vermek ve yönlendirme yapmak amacıyla kurulmuştur 2. Vatandaşlar, 160 numarasını arayarak şifre işlemleri, sistem hataları, giriş problemleri veya hizmet kullanımıyla ilgili her konuda destek alabilir 2.
    Ayrıca, 160 numarası şu anlamlara da gelebilir:
    • TÜRKSAT Uydu Haberleşme Kablo TV ve İşletme A.Ş. 2;
    • e-Devlet Kapısı 3;
    • 3 haneli özel hizmet numarası 4.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    160 e-devlet hattı nedir?

    160, e-Devlet Kapısı Çağrı Merkezi'ne ait telefon numaralarından biridir. e-Devlet internet ve mobil uygulama üzerinde de hizmet veren bu çağrı merkezi, özellikle bu iki yolu kullanamayan ya da herhangi bir sorunla karşılaşan kişilerin soru ve şikâyetlerini bildirebilecekleri bir hattır. 160 numaralı e-Devlet Çağrı Merkezi, portal üzerinden yapılan şifre, e-imza, hizmetlerin kullanımında yaşanan teknik sorunlar, siteye erişim, sayfanın açılmaması ve diğer tüm soru ve sorunlara cevap vermektedir.