Buradasın
112 Acil çalışanları hangi programı kullanıyor?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
112 Acil Çağrı Merkezi çalışanları, Autocomplete, GPS ve mobil uygulama gibi çeşitli programlar ve teknolojiler kullanmaktadır 3.
- Autocomplete: Acil durum yaşayan kişinin konumunu belirlemek için kullanılır 3. Kişi cadde veya sokak ismini şok nedeniyle söyleyemediğinde, personel bu sistemi kullanarak en yakın noktayı tespit eder 3.
- GPS: Cep telefonundan gelen çağrılarda, GSM istasyonlarından alınan konum bilgilerini kullanarak telefonun bulunduğu noktayı yaklaşık olarak hesaplar 3.
- Mobil Uygulama: İş emri olarak acil durum araç personellerinde bulunan mobil uygulamaya yönlendirilir 3. Bu uygulama, ekiplerin konum bilgisine dayanarak rota oluşturmasına yardımcı olur 3.
Ayrıca, 112 Acil Çağrı Merkezi'nde Başarsoft'un sağladığı harita ve coğrafi bilgi sistemleri de kullanılmaktadır 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: