Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Evet, 10 yıl sonra logo değişebilir.
Logo değişiminin bazı nedenleri:
- Marka kimliği ve özündeki değişim 1. Marka, yeni bir hedef kitleye hitap etmeye veya yeni bir ürün yelpazesi sunmaya başlarsa, logosunu yenileyebilir 15.
- Teknolojik gelişmeler 1. Gelişen teknoloji, tüketicinin değişen ihtiyaçlarını karşılamak için logo ve marka kimliğinde değişikliklere yol açabilir 1.
- Küreselleşme 1. Marka, yerel başarıdan sonra küresel pazara açılmak isterse, logosunu daha evrensel bir hale getirebilir 1.
- Ekonomik ve sektörel durumlar 1. Ekonomik durgunluk veya sektörün itibarının düşmesi gibi durumlarda, marka kimliğinde revizyona gidilebilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: