Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Sporda sponsorluğun önemli olmasının bazı nedenleri:
- Marka bilinirliğini artırmak 14. Spor sponsorluğu, markanın geniş kitlelere ulaşmasını sağlar 14.
- Hedef kitleye ulaşmak 14. Belirli bir spor dalına sponsor olmak, ilgili hedef kitleye doğrudan erişim sağlar 14.
- İmaj oluşturmak ve geliştirmek 15. Prestijli spor etkinliklerine sponsor olmak, markaya güven ve kalite algısı kazandırır 15.
- Toplumsal sorumluluk 14. Sponsorluklar, sosyal sorumluluk projelerine katılma imkanı sunarak şirketin toplum gözünde olumlu bir imaj yaratmasına yardımcı olur 14.
- Satışları teşvik etmek 14. Sponsorlukla desteklenen kampanyalar ve ürün tanıtımları, tüketicilerin satın alma davranışlarını etkiler 14.
- Rekabet avantajı sağlamak 14. Spor sponsorluğu, markalara rakiplerinin önüne geçme fırsatı sunar 14.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: