Pegasus Hava Yolları yolcu hakları şu şekilde özetlenebilir: Gecikme (rötar) durumunda: 2 saat ve üzeri beklemelerde iletişim hakkı (ücretsiz telefon, e-posta veya faks). 2-3 saat arası beklemelerde sıcak/soğuk içecek, 3-4 saat arası beklemelerde öğün durumuna göre kahvaltı veya yemek, 5 saatin üzeri beklemelerde ise içecek, ara öğün ve ana öğün ikramı. Konaklama ihtiyacı ve tesise ulaşım hizmeti (sadece dış hat yolculuklarında sınır problemlerinden dolayı giriş yapılamayan noktalarda). İptal durumunda: Bilet ücreti iadesi veya güzergâh değişikliği. Seyahatin gerçekleştirilmeyen bölümleri nedeniyle plan tamamlanamazsa, seyahatin gerçekleştirilen bölümleri için ücret iadesi (en fazla 7 gün içinde). Uçağa kabul edilmeme durumunda: Bilet iadesi veya alternatif güzergâh teklifi. Tazminat hakkı: Uçağın kalkış yeri Avrupa Birliği üye ülkelerinden biriyse ve uçuş 3 saat geç varıyorsa, belirli koşullar altında tazminat hakkı doğar. Yolcu haklarının detaylı bilgisi için Pegasus Hava Yolları'nın resmi internet sitesi veya Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü'nün ilgili yönetmeliği incelenebilir.