Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Pegasus'ta iptal edilen bilet ücretinin nasıl kullanılacağına dair bilgi bulunamadı. Ancak Pegasus'ta bilet iptali ve ücret iadesi ile ilgili bazı bilgiler şu şekildedir:
- Pegasus'tan promosyon sınıflı bir bilet alındığında, uçuşa 12 saat ve 12 saatten fazla bir süre kaldığında ücret iadesi yapılmaz 2. 12 saatten az bir süre kaldığında da ücret iadesi yapılmaz 2.
- Standart sınıflı bir uçak bileti alındığında, uçuşa 2 saat ve 2 saatten fazla zaman kaldığında değişiklik yapıldığında 850 TL işlem bedeli talep edilir 2. 2 saatten az bir süre kaldığında ise bilette değişiklik yapılamaz ve ücret iadesi yapılmaz 2.
- Business Flex sınıf olarak alınan bir bilet iptal veya değişiklik yapıldığında, bilet hizmet bedeli hariç tüm tutarlar iade edilir 2.
- Bilet iptal veya değişiklik işlemleri, Pegasus’un resmi web sitesi, mobil uygulaması veya yetkili acenteler aracılığıyla gerçekleştirilebilir 5.
Daha fazla bilgi için Pegasus'un iletişim kanallarından destek alınabilir:
- Pegasus resmi web sitesi 5. flypgs.com üzerinden online bilet değişikliği yapılabilir 5.
- Pegasus mobil uygulaması 5. Mobil uygulama, bilet değişikliği ve diğer işlemler için hızlı ve pratik bir seçenektir 5.
- Pegasus müşteri hizmetleri 5. Türkiye’den 0888 228 12 12, yurtdışından +90 850 250 67 77 numaralı telefonlar aranarak destek alınabilir 5.
- Pegasusiletisim seyahat acentesi 5. +90 850 123 45 67 numaralı telefon veya web sitesi üzerinden iletişime geçilebilir 5.
- Sosyal medya 5. Pegasus’un Facebook, Instagram ve Twitter hesapları üzerinden güncel bilgilere ulaşılabilir ve sorular mesaj yoluyla iletilebilir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: