Buradasın
Otellerde müşteri kuralları nelerdir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Otellerde müşterilerin uyması gereken bazı kurallar:
- Tesis kurallarına uymak 14. Otelin belirlediği genel düzen kurallarına (gürültü, sigara yasağı, havuz saatleri vb.) riayet etmek zorunludur 4.
- Zararı tazmin etmek 14. Kasten veya ihmal sonucu oda ya da ortak alanlara zarar verilmesi durumunda, misafir ilgili hasarı karşılamakla yükümlüdür 4.
- Doğru bilgi vermek 4. Giriş işlemleri sırasında verilen kimlik bilgileri ve diğer verilerin doğru ve gerçeğe uygun olması gerekir 4.
- Diğer misafirlere saygı göstermek 4. Otelde konaklayan diğer kişilerin huzurunu bozan davranışlar (yüksek sesle konuşmak, uygunsuz davranışlarda bulunmak vb.) hem etik dışı hem de yasal sorunlara yol açabilir 4.
- Otel kurallarına hakim olmak 1. Müşteri, gerekli otel kurallarını bilmesi için otelin aldığı tedbirleri yerine getirmekle yükümlüdür 1.
Ayrıca, her otelin, konukların kaldığı süre boyunca saygı duyması ve uygulanması gereken kendi kuralları olabilir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: