Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Agoda'ya şikayet bildirmek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- E-posta: Sorunla ilgili detaylı açıklama içeren bir e-posta, biz@agoda.com adresine gönderilebilir 15. E-postada, rezervasyon referans numarası ve istenen tazminat türü belirtilmelidir 4. Ayrıca, şikayeti destekleyen fotoğraflar, videolar veya belgeler de eklenmelidir 4.
- Telefon: Agoda'nın ülke hotline numaralarından biri aranabilir 5. Bu numara, rezervasyon onay e-postasında bulunur 5. Acil rezervasyon sorunları için 9:00 - 17:00 (Bangkok saati) arasında ulaşılabilir 5.
- Genel Merkez İletişimi: +44 20 3027 7900 numaralı uluslararası Agoda müşteri hizmetleri hattı aranabilir 23.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: