Buradasın
e-Devlet üzerinden sağlık raporu nasıl alınır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
e-Devlet üzerinden sağlık raporu almak için aşağıdaki adımlar takip edilebilir:
- e-Devlet hesabınıza giriş yapın 2.
- Ana sayfadan e-Hizmetler kısmına girin ve ardından Sağlık hizmetlerinin yer aldığı sayfaya girin 2.
- “Kişisel Sağlık Bilgi Formu” seçeneğini seçin 2.
- Şahsınıza ait bir sağlık raporunuz yoksa, sağ üstte yer alan “Yeni Başvuru” seçeneğini seçin 2.
- Karşınıza çıkan sayfada sizden bazı kişisel bilgileriniz istenecek, bu boşlukları uygun, doğru ve eksiksiz bir şekilde doldurun 2.
- Altta bulunan “Devam Et” seçeneğine tıklayın 2.
Form tamamlandıktan sonra aile hekimi, devlet hastanesi ya da özel hastanelerden sağlık raporu alınabilir 2.
e-Devlet üzerinden sağlık raporu almak için öncelikle e-devlet şifresi gereklidir 3. E-devlet şifresi, PTT şubelerinden veya e-devlet üzerinden ücretsiz olarak alınabilir 3.
Bu bilgiler, 2025 yılı itibarıyla geçerlidir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: