Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
H&M, iki farklı kriz nedeniyle medyada yer aldı:
- Irkçılık Suçlaması: 2018 yılında H&M, bir çocuk modelin üzerinde "coolest monkey in the jungle" (ormanın en havalı maymunu) yazılı bir sweatshirt giydiği bir reklam kampanyası başlattı 1. Bu reklam, ırksal bir stereotipi körüklediği için büyük bir tepkiyle karşılandı ve H&M'nin itibarı ciddi şekilde zarar gördü 1.
- Dini Sembol Krizi: 2018 yılında H&M'nin online alışveriş sitesinde yer alan çocuk çoraplarında Arapça "Allah" yazısına benzer figürler bulunması tepkilere neden oldu 34. H&M, bu figürdeki benzerlikten dolayı özür diledi ve çorapların toplatılmasını sağladı 34.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: