Buradasın
Empati haritası nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Empati haritası, tasarımcıların kullanıcı ihtiyaçlarını ve beklentilerini daha iyi anlamalarına yardımcı olan bir görselleştirme aracıdır 12. Bu araç, dört ana unsura dayanır: söyler, düşünür, hisseder ve yapar 12.
- Söyler: Kullanıcının ürün veya hizmet hakkında ne söylediğini, genellikle doğrudan alıntılar şeklinde içerir 13.
- Düşünür: Kullanıcının ürünle etkileşime girerken neler düşündüğünü ve ne gibi endişelere sahip olduğunu gösterir 12.
- Hisseder: Müşterinin deneyimlerine dair duyguları ve hisleri hakkında bilgi verir 15.
- Yapar: Kullanıcının ürün veya hizmetle ilgili yaptığı eylemleri ve davranışları içerir 12.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: