• Buradasın

    Stalkerin sonunda ne oluyor?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Stalker (İz Sürücü) filminin sonunda, tüm çabasına rağmen Yazar ve Profesör, Oda’ya inanmayı başaramaz ve onlarla birlikte kapıdan geri dönerler 3. İz Sürücü, bu durumun ardından eve döner ve bir histeri krizine girer 3.
    Stalker (video oyunu) sonunda ise iki farklı gerçek son ve beş yalancı son bulunmaktadır 1.
    • Gerçek sonlar:
      • Monolith'in gizemi: Hologramdaki adamın teklifini kabul edip sisteme dahil olarak oyun biter 1.
      • Strelok'u öldür: Hologramdaki adamın teklifini kabul etmeyince Strelok'u öldürme görevine dönülür ve oyun biter 1.
    • Yalancı sonlar:
      • Zengin olma dileği: Adam, zengin olmayı diler ve başından aşağı altın yağmaya başlar, ancak sonunda metal kirişler de yağar ve adam ezilerek ölür 1.
      • Bölgenin yok olması dileği:
      • Bozulmuş insanlığı düzeltme dileği:
      • Dünyaya hükmetme dileği:
      • Ölümsüz olma dileği:
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    S.T.A.L.K.E.R. ne anlatıyor?

    S.T.A.L.K.E.R. serisi, Çernobil Nükleer Santrali'nin dördüncü reaktörünün patlamasından sonra oluşturulan karantina bölgesinde geçen bir hikayeye sahiptir. S.T.A.L.K.E.R. oyunları genel olarak şu temaları işler: Anomaliler ve Artefaktlar. Hayatta Kalma Mücadelesi. Görev ve Keşif. Serinin ilk oyunu S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl, ardından S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky ve S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat gelmiştir.

    Stalker neden bu kadar iyi?

    Stalker oyunlarının iyi olmasının birkaç nedeni vardır: 1. Gerçekçilik: Özellikle Stalker: Call of Pripyat oyununda, silah tamiri gibi detaylar ve gelişmiş yapay zeka, oyunculara daha gerçekçi bir deneyim sunar. 2. Geniş ve Detaylı Açık Dünya: Stalker 2: Heart of Chornobyl oyununda, 60 kilometrekarelik geniş bir harita ve dinamik hava durumu sistemi gibi özellikler bulunur. 3. Hikaye ve Görev Çeşitliliği: Her iki oyun da zengin hikayelere ve çeşitli görevlere sahiptir. Stalker 2'de dört farklı son bulunması, yeniden oynanabilirliği artırır. 4. Atmosfer ve Gerilim: Oyunlar, post-apokaliptik atmosferleri ve atmosferik gerilim yaratma becerileriyle dikkat çeker.