Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Mobil oyun reklam geliri, çeşitli reklam modelleri ve metrikler kullanılarak hesaplanır. İşte bazı yaygın yöntemler:
- eCPM (Effective Cost Per Thousand Impressions): Bu, reklam gösterimlerinden elde edilen toplam gelirin, gösterim sayısına bölünerek 1000 ile çarpılmasıyla hesaplanır 35. Formül: eCPM = (Toplam reklam geliri / Gösterim sayısı) * 1000 3.
- eCPC (Effective Cost Per Click): Reklam başına maliyetin, tıklama sayısına bölünmesiyle hesaplanır 3. Formül: eCPC = Toplam reklam harcaması / Tıklama sayısı 3.
- eCPA (Effective Cost Per Action): Belirli bir hedeflenen kullanıcı eyleminin maliyetidir, örneğin uygulama indirme veya satın alma 3.
Ayrıca, reklam formatına göre gelir hesaplamaları da yapılır:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: