Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Mobil oyun reklam gelirinin nasıl hesaplandığına dair bazı bilgiler şu şekildedir:
- eCPM (Effective Cost Per Thousand Impressions) 2. Bu, reklam gösterimlerinden elde edilen geliri ölçen bir metriktir ve bin gösterim başına ne kadar gelir elde edildiğini gösterir 2. eCPM, toplam reklam gelirinin reklam gösterim sayısına bölünmesi ve sonucun 1000 ile çarpılmasıyla hesaplanır 2.
- eCPC (Effective Cost Per Click) 2. Bu, bir reklamın tıklanma maliyetini ölçer 2.
- eCPA (Effective Cost Per Action) 2. Bu, belirli bir kullanıcı eyleminin maliyetini, örneğin uygulama indirme veya satın alma işlemini ölçer 2.
Mobil oyun reklam gelirini hesaplamak için kullanılan diğer bazı yöntemler ise şunlardır:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: