Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kızma Birader oyununda piyonlar şu şekilde hareket eder:
- Başlangıç: Her oyuncu, dört piyonunu kendi rengindeki başlangıç noktasına yerleştirir 12.
- 6 Atma: Piyonun oyun alanına çıkabilmesi için oyuncunun zarla 6 atması gereklidir 12. 6 atıldığında, oyuncu ek bir zar atma hakkı kazanır 2.
- İlerleme: 6 atıldığında piyon, atılan zar sayısı kadar ilerletilir 12.
- Rakip Piyon: Yol üzerinde rakip piyon varsa, üzerinden atlanabilir; ancak aynı kareye denk gelindiğinde rakip piyon başlangıç noktasına geri döner 125.
- Güvenli Alan: Tüm piyonları güvenli bölgeye ilk getiren oyuncu oyunu kazanır 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: