• Buradasın

    Baldur's Gate 3 karanlıkaltı nasıl aydınlatılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Baldur's Gate 3'te Karanlıkaltı'nı aydınlatmak için kullanılabilecek bazı yöntemler:
    • Meşale (Torch) 235. Kolayca bulunabilen bir ışık kaynağıdır, ancak silah yuvasına yerleştirilmesi gerekir 25.
    • Büyü 235. Sihirbazlar, din adamları ve ozanlar, ışık üretebilen büyüler kullanabilir 235. Bunlar arasında "Aydınlık (Light)" ve "Dans Eden Işıklar (Dancing Lights)" bulunur 25.
    • Değerli Loket (Cherished Locket) 25. Arabella'yı kurtardıktan sonra alınan bu loket, 12 metrelik bir yarıçap içinde çevreyi aydınlatabilir 25.
    • Kara Görüş (Darkvision) 25. Tiefling, Elf, Cüce gibi bazı ırkların sahip olduğu bu özellik, karanlıkta 12 metrelik bir yarıçap içinde görmelerini sağlar 25. Drowlar, daha iyi bir versiyon olan "Daha Üstün Kara Görüş (Superior Darkvision)" kullanabilir 25.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Baldur Gate 3 Underdark'a nasıl girilir?

    Baldur's Gate 3'te Underdark'a girmek için dört farklı yol bulunmaktadır: 1. Whispering Depths Zindanı: Blighted Village yol işaretinin yakınındaki bir kuyuya inerek bu zindana ulaşabilirsiniz. 2. Defiled Temple (Kirletilmiş Tapınak): Goblin Kampı'ndaki Shattered Sanctum'a (Paramparça Sanctum) girip, Priestess Gut'un özel odasına giderek taş bir bulmacayı çözmeniz gerekmektedir. 3. Auntie Ethel'in Portalı: Güneydeki bataklık bölgesinde Auntie Ethel'in Teahouse'una giderek, arkasındaki ateşle kaplı duvarı aşıp çeşitli engelleri aşarak Underdark'a ulaşabilirsiniz. 4. Zhentarim Hideout (Zhentarim Sığınağı) Asansörü: Waukeen's Rest kasabasındaki küçük bir kulübenin arkasındaki sandığı kaldırarak, içindeki kilidi açarak yeraltı asansörüne ulaşabilirsiniz. Underdark, yüksek seviyeli düşmanlar içerdiği için en az 3-4. seviyeye ulaştıktan sonra girilmesi önerilir.

    Baldur's Gate 3 ne anlatıyor?

    Baldur's Gate 3, oyuncunun verdiği kararlara göre şekillenen bir hikaye sunar. Oyunun hikayesi kısaca şu şekilde özetlenebilir: Oyuncu, "iribaş" denen bir parazit nedeniyle Zihinyüzenler tarafından kaçırılır. Bu parazitten kurtulmaya çalışırken çeşitli problemlerle karşılaşır; örneğin, ejderhalarla savaşabilir veya goblin kampını basabilir. Yoldaşlarıyla yakın bir ilişki kurabilir ve onların hikayelerinde onlara ortaklık edebilir. Hikayenin bazı özellikleri: Yan görevler: Ana hikaye akışının etrafında şekillenir ve ana görevden uzaklaşılsa bile her bir yan görev unutulmaz ve el emeği bir rol yapma tecrübesi sunar. Karakter gelişimi: Her karakterin, önemli ölçüde büyüme ve değişme potansiyeli taşıyan zengin bir arka planı vardır. Özgürlük: Oyuncu, haritada işaretli görev bölgelerine giden yolları ve farkında olmadan seçtiği şeyleri karar olarak sayabilir. Oyunun 17 bin farklı sonu olduğu söylenmektedir.