Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Ulaştırma İletişim Merkezi, Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı bünyesinde, vatandaşların ulaşımla ilgili şikayet, talep ve önerilerini almak, yol durumu ve altyapı sorunları gibi konularda bilgi vermek gibi çeşitli görevleri yerine getirir 3.
Bu merkezin yaptığı işler arasında:
- Çağrı merkezi hizmetleri: Telefon, e-posta, sohbet ve sosyal medya gibi kanallar üzerinden müşteri desteği sağlamak 2.
- Proje bilgilendirme ve takip: Yürütülen projeler hakkında güncel bilgileri paylaşmak ve vatandaşların bu projelere ilişkin görüşlerini iletmek 3.
- İhbar ve şikayet alımı: Kara yolları güvenliği, deniz taşımacılığı güvenliği ve diğer altyapı projeleriyle ilgili ihbarları değerlendirmek 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: