• Buradasın

    Traktör arka jant dönüştürücü nedir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Traktör arka jant dönüştürücü, traktör tekerleklerinin cıvata desenini dönüştürmek için kullanılan bir adaptördür 1.
    Bu tür dönüştürücüler, bir aracın cıvata desenini 5 pimden 4 pime veya 6 pime değiştirmek gibi farklı ayarlamalara olanak tanır 1. Bu, farklı tekerlek boyutlarının takılmasını sağlar ve eski cıvata desenlerine sahip eski traktörler için idealdir 1.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Traktörün parçaları nelerdir?

    Traktörün ana yapı elemanları: Motor. Kavrama. Aktarma organları: Vites kutusu, diferansiyel, son redüksiyon. Yürüme organları. Dümenleme organları. Fren donanımı. Alet bağlantı elemanları. Güç çıkış organları. Traktörün yardımcı yapı elemanları: Üç nokta askı sistemi. Çeki sistemi. Kuyruk mili sistemi. Traktörde bulunan bazı yedek parçalar: Lastikler. Motor parçaları (buji, hava filtresi, yakıt filtresi vb.). Şanzıman parçaları (debriyaj, vites kutusu, diferansiyel). Hidrolik parçalar (hidrolik yağ, hortumlar, pompalar, valfler, silindirler). Elektrik parçaları (akü, marş motoru, alternatör, farlar, kablolar). Fren parçaları (fren balataları, diskler, silindirler, hortumlar).

    Traktöre hangi lastik takılır?

    Traktöre takılacak lastiklerin seçimi, kullanım amacı, toprak ve arazi koşulları, yük taşıma kapasitesi, lastik deseni, hız derecesi gibi faktörlere bağlıdır. Bazı traktör lastik ebatları: 710/70 R 42; 500/95 R 32; 480/70 R 28; 16,9 R 28; 13,6 R 28. Lastik seçimi için traktörün teknik veri sayfasına veya bir bayiye başvurulması önerilir.

    Traktörde ön ve arka lastik farkı nasıl anlaşılır?

    Traktörde ön ve arka lastiklerin farklı olduğunu anlamak için şu özelliklere bakılabilir: 1. Ebatlar: Ön ve arka lastiklerin boyutları farklı olabilir. 2. Desen: Yönlü lastikler genellikle arka aksa, simetrik veya asimetrik desenli lastikler ise ön aksa takılır. 3. Kullanım Amacı: Arka lastikler genellikle daha geniş ve büyük olup, traktörün çekişini artırmak için tasarlanmıştır. 4. Montaj: Fabrika çıkışlı bazı traktörlerde, çekiş sisteminin dengesi ve sürüş dinamikleri göz önünde bulundurularak ön ve arka lastiklerin farklı olması tercih edilebilir.