• Buradasın

    Temsa hangi ülkenin malı ve logosu?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Temsa, Türkiye merkezli bir araç üreticisidir 12.
    Logosu ise, Temsa'nın resmi web sitesinde yer alan bilgilere göre, mavi ve sarı renklerin hakim olduğu, içinde "Temsa" yazısının bulunduğu bir tasarımdır 4.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Hangi araba markası hangi logoyu kullanıyor?

    Bazı araba markalarının logoları ve temsil ettikleri: Audi: İç içe geçmiş dört halka, birleşmek isteyen dört Alman şirketini (Audi, DKW, Horch, Wanderer) temsil eder. BMW: Mavi gökyüzü ve beyaz pervane kanatlarını simgeler; Bavyera Motor İşleri'ni temsil eder. Ford: Mavi zemin üzerinde beyaz yazı, Henry Ford'un el yazısından esinlenilmiştir. Mercedes-Benz: Üç köşeli yıldız, kara, deniz ve havaya hakimiyeti simgeler. Opel: Çember içindeki şimşek, Opel Blitz kamyonundan esinlenilmiştir. Renault: Elmas şeklindeki logo, markanın kurucusu Reynold kardeşlerin endüstri ile birleşmesini temsil eder. Volkswagen: "Volks" (halk) ve "wagen" (araba) kelimelerinin baş harflerini içerir. Volvo: Çift halkalı çember ve ok, ileriye doğru yuvarlanmayı ve demiri simgeler. Daha fazla bilgi için aşağıdaki kaynaklar kullanılabilir: miniyol.com; bereket.com.tr; arabam.com.

    Hangi marka hangi ülkenin malı?

    Bazı marka ve ülkelerin ilişkileri: Apple: ABD menşeili. Samsung: Güney Kore markası, ancak üretimleri Vietnam, Hindistan, Brezilya ve Endonezya gibi ülkelerde de yapılıyor. Xiaomi: Çin merkezli, ancak Hindistan ve Endonezya'da da üretim tesisleri var. Oppo: Çin merkezli, Türkiye'de de bir fabrikası bulunuyor. Huawei: Çin merkezli, ancak dünya genelinde 21 üretim merkezi var. Vivo: Çin merkezli, ayrıca Güney Doğu Asya'da da üretim yapıyor. General Mobile: Türkiye'ye ait bir marka, tüm akıllı telefonları İstanbul'da üretiliyor. Tesla: ABD merkezli. Volkswagen: Almanya merkezli.

    Temsa'nın logosu neden değişti?

    Temsa'nın logosunun değişme nedeni, şirketin marka kimliğini ve müşteri odaklı bakış açısını yansıtmak isteğidir. Yeni logo, "kalıtım, ilişki, yaklaşım ve ileri görüşlülük" unsurlarını temsil etmektedir. Logo, ilk kez 2009 yılında Belçika'da düzenlenen Busworld fuarında tanıtılmıştır.