Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Taşıt tanıma (TTB) cihazının arızalanması durumunda, aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- Yetkili servisle iletişime geçin: Cihazın 2 yıl garantisi bulunmaktadır 1. Arıza durumunda, yetkili servisten randevu alarak gerekli işlemi gerçekleştirebilirsiniz 1.
- UTTS destek hattını arayın: Darphane ve Damga Matbaası Genel Müdürlüğü'nün 7/24 destek veren çağrı merkezi üzerinden yardım alabilirsiniz 2.
- Hata kaydı oluşturun: UTTS (Taşıt Tanıma Birimi) çağrı merkezi üzerinden hata kaydı oluşturabilirsiniz 1.
Ayrıca, her yakıt alımından sonra UTTS sistem kaydını kontrol etmek, olası arızaların erken tespit edilmesine yardımcı olabilir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: