Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
T4 motorun sente ayarı, motorun krank mili, eksantrik mili ve pompa mili arasındaki senkronizasyonu sağlamak için doğru şekilde yapılmalıdır 13.
Sente ayarının doğru yapıldığından emin olmak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- Kam mili senteye getirilir: Krank kasnağındaki sente işaretlerinin aynı hizaya gelmesi ve birinci silindirdeki pistonun sıkıştırma sonunda üst ölü noktada olması sağlanır 34.
- Eksantrik milleri senteye getirilir: Eksantrik mili dişlileri üzerindeki sente işaretlerinin doğru konumda olması sağlanır 3.
- Triger kayışı veya zamanlama zinciri takılır: Doğru gerginlikte ve pozisyonda takılması için işaretli zincir baklaları kullanılır 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: