Buradasın
Sixt araç kiralama şikayet nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Sixt araç kiralama şikayetlerini iletmek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Müşteri Hizmetleri: Sixt'in 0850 222 00 00 numaralı müşteri hizmetleri hattını arayarak şikayetinizi bildirebilirsiniz 2.
- E-posta: customerservice@sixt.com.au adresine e-posta göndererek şikayetinizi yazılı olarak iletebilirsiniz 3.
- Sosyal Medya: Sixt'in sosyal medya hesapları üzerinden de şikayetlerinizi paylaşabilirsiniz 4.
Ayrıca, Avustralya Finans Endüstrisi Derneği (AFIA) Kiralama Bölümü tarafından işletilen Araba Kiralama Uzlaşma Hizmeti'ne başvurarak şikayetinizi yükseltebilirsiniz 3. Bu hizmet için 1800 366 840 numarasını arayabilir veya carrentalconciliationau.com adresinden online formu doldurabilirsiniz 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: