Buradasın
Sixt araç kiralama şikayet nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Sixt araç kiralama şikayetlerinin nasıl yapılacağına dair güncel bilgi bulunamadı. Ancak, Sixt araç kiralama ile ilgili şikayetlerin iletilebileceği bazı kanallar şunlardır:
- Çağrı Merkezi: 0850 2222 000 numaralı telefondan ulaşılabilir 2.
- E-posta: rezervasyon@sixt.com.tr adresine e-posta gönderilebilir 2.
- Müşteri İlişkileri Ekibi: 1300 284 752 veya +61 2 8337 2991 numaralarından veya customerservice@sixt.com.au e-posta adresinden ulaşılabilir 4.
Ayrıca, Avustralya Finans Endüstrisi Derneği (AFIA) üyesi olan Sixt, müşteri memnuniyetsizliği durumunda Avustralya Araç Kiralama Uzlaştırma Servisi'ne (Australian Car Rental Conciliation service) başvurulmasına olanak tanır 4. Bu servise 1800 366 840 numaralı telefondan veya ilgili web sitesindeki çevrimiçi form aracılığıyla ulaşılabilir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: