Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Seat Exeo'nun tutulmama nedenleri şunlardır:
- Marka Algısı: Seat, daha çok genç ve dinamik bir marka olarak bilinirken, Exeo'nun hedef kitlesi daha olgun ve premium bir müşteri kitlesiydi 1.
- Pazar Rekabeti: Avrupa pazarında Audi, BMW ve Mercedes-Benz gibi güçlü rakiplerle rekabet etmek zorunda kaldı 1. Ayrıca, Ford, Opel ve Skoda gibi daha uygun fiyatlı alternatifler de mevcuttu 1.
- Dizayn ve Yenilikçilik: Exeo'nun tasarımı, eski Audi A4'ün temel özelliklerini taşıdığı için güncel ve yenilikçi bir seçenek olarak görülmedi 12.
- Pazarlama Stratejisi: Exeo, yeterince etkili bir şekilde pazarlanamadı ve hedef kitle analizi yeterince yapılmadı 13.
- Ekonomik Koşullar: 2008 yılında başlayan küresel ekonomik kriz, lüks segmentteki araçlara olan talebi azalttı 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: