Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Resmi araçların sigorta ödemesi, sigorta şirketine tüm gerekli evrakların gönderilmesi yoluyla yapılır 1. Bu evraklar genellikle şunları içerir:
- kaza tutanağı 2;
- ruhsat ve ehliyet fotokopisi 1;
- kaza fotoğrafları 1;
- alkol raporu 1;
- poliçe fotokopisi 1.
Ödeme süreci şu adımları izler:
- Hasar bildirimi: Kazanın ardından en kısa sürede sigorta şirketine hasar bildirimi yapılmalıdır 2.
- Sigorta şirketinin incelemesi: Şirket, olayı inceleyerek kazanın oluş şeklini, hasarın niteliğini ve diğer detayları değerlendirir 2.
- Ödeme: Yapılan incelemeler sonucunda sigorta şirketi hasar bedelini belirler ve ödemeyi genellikle zarar gören tarafın banka hesabına aktarır 2.
Sigorta ödemelerinin eksiksiz ve zamanında gerçekleşmesi için tüm evrakların doğru ve eksiksiz olarak gönderilmesi önemlidir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: