Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Pontiac markasının kapanmasının bazı nedenleri:
- Finansal zorluklar 5. 2000'li yılların sonunda Pontiac, giderek daha az kâr getiren bir marka haline gelmişti 5.
- Düşük satışlar 5. Marka, bağımsız bir marka olarak son yıllarında kötü satış sonuçları elde ediyordu 5. Ayrıca, Pontiac, Chevrolet modellerinin yeniden markalanmış halini daha düşük fiyatlarla satıyordu; bu da hem Pontiac'ın hem de ana GM markasının zarar etmesine yol açıyordu 5.
- Rekabet sorunları 5. 21. yüzyılın başlamasıyla birlikte, aynı segmentte rekabet eden çok fazla Pontiac modeli olması, markanın sürdürülebilirliğini zorlaştırıyordu 5.
- Genel Motors'un yeniden yapılanma planları 14. General Motors, Pontiac'ı kapatarak maliyet düşürmeyi, rekabeti azaltmayı ve diğer markalara yer açmayı hedefledi 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: