• Buradasın

    Peugeot 508 Passat'ı geçer mi?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Peugeot 508, bazı performans ve donanım özelliklerinde Volkswagen Passat'ı geçebilir.
    Örneğin, 2022 Peugeot 508 1.6 PureTech modeli, 225 beygir gücü ve 300 Nm tork ile 0-100 km/s hızlanmasını 7,3 saniyede tamamlarken, 2020 Volkswagen Passat 1.5 TSI ACT 150 beygir gücü ve 250 Nm tork ile aynı mesafeyi 8,7 saniyede kat eder 1.
    Ayrıca, Peugeot 508'in iç mekan tasarımı ve sunduğu donanımlar, özellikle teknoloji ve konfor özellikleri açısından Passat'tan daha ileri seviyede olabilir 5.
    Ancak, her iki aracın da farklı kullanıcı kitlelerine hitap ettiği ve fiyatlarının da farklı olduğu unutulmamalıdır.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Peugeot 508 hangi segmentte Passat?

    Peugeot 508 ve Volkswagen Passat D segmentinde yer almaktadır.

    Peugeot 508 mi daha iyi Passat mı?

    Peugeot 508 ve Volkswagen Passat arasında seçim yaparken, her iki aracın da öne çıkan özellikleri bulunmaktadır: Peugeot 508: - Tasarım: Sportif ve keskin hatlara sahiptir. - Performans: 1.6 PureTech motoruyla 225 HP güç ve 300 Nm tork üretir, 0-100 km/s hızlanmasını 7,9 saniyede tamamlar. - Donanım: Zengin donanım seçenekleri sunar, anahtarsız çalıştırma, çift bölgeli dijital klima ve geri görüş kamerası gibi özellikler standart olarak gelir. Volkswagen Passat: - İç Mekan: Daha geniş ve ferah bir iç mekana sahiptir. - Motor ve Şanzıman: 1.5 TSI ACT motoruyla 150 HP güç ve 250 Nm tork üretir, 0-100 km/s hızlanmasını 8,6 saniyede tamamlar. - Yakıt Tüketimi: Karma kullanımda ortalama 5,3 litre yakıt tüketir. Sonuç olarak, tercih kişisel ihtiyaçlara ve önceliklere göre değişebilir.

    Peugeot 508 neden tutulmuyor?

    Peugeot 508'in tutulmama nedenleri şunlardır: 1. Düşük Satış Rakamları: 2024 yılının ilk yarısında Avrupa'da sadece 5.512 adet Peugeot 508 satılması, modelin popülerliğinin azaldığını ve SUV modellere olan talebin yükseldiğini göstermektedir. 2. Yeni Çevre Standartları: 195 beygir gücündeki plug-in hibrit sistemin araca entegre edilmesinin maliyetli olması ve düşük satış rakamları nedeniyle geri dönüşünün mümkün olmaması. 3. Stratejik Karar: Markanın kaynaklarını daha çok SUV ve elektrikli araçlara yönlendirme stratejisi.