• Buradasın

    Nüfus müdürlüğü ehliyet randevusu nasıl alınır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Nüfus müdürlüğünden ehliyet randevusu almak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
    1. randevu.nvi.gov.tr adresine gidilir veya 199 aranır 35.
    2. Hangi işlemin gerçekleştirileceği seçilir 5.
    3. Bulunulan il seçilir 5.
    4. Randevu almak istenilen ilçe nüfus müdürlüğü seçilir 5.
    5. Kişisel bilgiler girilir 5.
    6. E-posta adresine gelen doğrulama kodu girilir 5.
    7. Uygunluğuna göre tarih ve saat seçilir 5.
    8. Randevu onaylanır 5.
    Randevu almak için e-Devlet üzerinden de yararlanılabilir 2. Bunun için e-Devlet sistemine giriş yaptıktan sonra Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü'nün "Sürücü Belgesi Başvuru Randevusu" hizmeti kullanılabilir 2.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Randevu almadan sürücü belgesi alınır mı?

    Randevu almadan sürücü belgesi alınabilir, ancak bu durumda yoğunluk nedeniyle işlemlerin uzun sürebileceği göz önünde bulundurulmalıdır. Randevu almak için Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğünün randevu.nvi.gov.tr adresi veya Alo 199 Çağrı Merkezi kullanılabilir.

    Nüfus müdürlüğü randevuya gidilmezse ne olur?

    Nüfus müdürlüğüne randevuya gidilmezse, bir sonraki randevu iki hafta sonra verilir. Ayrıca, randevuyu iptal etmeden iki defa üst üste gidilmezse, 1 ay boyunca tekrar randevu alınamaz. Randevuya gidemeyecek kişilerin, diğer vatandaşların mağdur olmaması için randevularını iptal etmeleri gerekmektedir.

    Kimlik yenileme ve ehliyet yenileme için randevu nasıl alınır?

    Kimlik yenileme ve ehliyet yenileme için randevu almak aşağıdaki yöntemlerle yapılabilir: 1. ALO 199 Çağrı Merkezi: 199 numarasını arayarak çağrı merkezini arayın, müşteri temsilcisiyle görüşerek yapmak istediğiniz işlemi belirtin ve randevunuzu oluşturun. 2. NVİ Web Sitesi: randevu.nvi.gov.tr adresine giriş yapın, "Randevu Al" butonuna tıklayın, işlem türünüzü seçin, istenen bilgileri doldurun ve uygun il, ilçe nüfus müdürlüğünü, tarih ve saat aralığını seçerek randevunuzu onaylayın. 3. e-Devlet: www.turkiye.gov.tr adresine giriş yaparak e-Devlet hesabınıza T.C. kimlik numaranız ve şifrenizle giriş yapın, arama çubuğuna "Nüfus Müdürlüğü Randevu" yazın ve çıkan hizmet bağlantısına tıklayarak randevunuzu oluşturun.

    Ehliyet için randevu aldıktan sonra ne yapmalıyım?

    Ehliyet için randevu aldıktan sonra yapmanız gerekenler şunlardır: 1. Gerekli Belgeleri Toplayın: Nüfus cüzdanı, sürücü sertifikası, sürücü kursu dosyası, sürücü sağlık raporu, 2 adet biyometrik fotoğraf ve ehliyet harcını yatırdığınıza dair dekont gibi belgeleri hazırlayın. 2. Geçici Ehliyet Belgesi Alın: Randevuda belgelerinizi teslim ettiğinizde Nüfus Müdürlüğü tarafından 15 gün geçerliliği olan bir geçici ehliyet belgesi verilecektir. 3. Başvuruyu Tamamlayın: Belirlenen tarih ve saatte nüfus müdürlüğüne giderek başvuru işlemini tamamlayın. 4. Kartın Teslimini Bekleyin: Yeni ehliyetiniz, başvurunuzdan yaklaşık 7-10 gün sonra adresinize teslim edilecektir.

    Nüfus müdürlüğünden randevu almadan işlem yapılır mı?

    Nüfus müdürlüğünden randevu almadan işlem yapmak mümkün değildir. Ancak, deprem bölgesi gibi özel durumları içeren bölge ve ilçelerde randevu sistemi kullanılmayabilir. Randevu, ALO 199 Çağrı Merkezi, e-Devlet Kapısı veya Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü’nün (NVİ) resmi web sitesi üzerinden alınabilir.

    En kolay nüfus müdürlüğü randevusu ne zaman alınır?

    Nüfus müdürlüğü randevusu almak için en uygun zaman, randevu almak istediğiniz dönemdeki yoğunluğa göre değişiklik gösterebilir. Ancak, randevu almak için aşağıdaki yöntemler her zaman kullanılabilir: ALO 199 Çağrı Merkezi: Telefonla 199 numarasını tuşlayarak müşteri temsilcisiyle görüşebilir ve randevu oluşturabilirsiniz. e-Devlet Kapısı: turkiye.gov.tr adresine giriş yaparak e-Devlet üzerinden randevu alabilirsiniz. Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü Web Sitesi: randevu.nvi.gov.tr adresinden online olarak randevu oluşturabilirsiniz. Yeni dönemde kimlik, ehliyet, pasaport almak için başvuranlar, başvurduğu günde randevu alabilmektedir.

    Ehliyet yenileme için randevu almak zorunlu mu?

    Evet, ehliyet yenileme için randevu almak zorunludur. Randevu, Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü'nün web sitesi üzerinden veya ALO 199 hattı aranarak alınabilir.