Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Ehliyet için randevu aldıktan sonra yapmanız gerekenler şunlardır:
- Gerekli Belgeleri Toplayın: Nüfus cüzdanı, sürücü sertifikası, sürücü kursu dosyası, sürücü sağlık raporu, 2 adet biyometrik fotoğraf ve ehliyet harcını yatırdığınıza dair dekont gibi belgeleri hazırlayın 13.
- Geçici Ehliyet Belgesi Alın: Randevuda belgelerinizi teslim ettiğinizde Nüfus Müdürlüğü tarafından 15 gün geçerliliği olan bir geçici ehliyet belgesi verilecektir 13.
- Başvuruyu Tamamlayın: Belirlenen tarih ve saatte nüfus müdürlüğüne giderek başvuru işlemini tamamlayın 34.
- Kartın Teslimini Bekleyin: Yeni ehliyetiniz, başvurunuzdan yaklaşık 7-10 gün sonra adresinize teslim edilecektir 3. Bu süre zarfında geçici belge ile araç kullanabilirsiniz 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: