Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Michelin'in lastik adamı, Bibendum, ilk yaratıldığında şişman bir görünümdeydi çünkü bu tasarım, lastiklerin dayanıklılığını ve gücünü sembolize ediyordu 12. Başlangıçta, siyah küre şeklinde bir vücuda ve lastik parçalarından yapılmış kol ve bacaklara sahipti 2.
Zamanla, Bibendum'un görünümü değişti:
- 1920'ler: Kelebek gözlüklerini attı 13.
- 1950'ler: Daha tombul bir hale geldi 13.
- Günümüz: Modern ve dinamik bir figür olarak, lastik üretimindeki teknolojik gelişmeleri ve sağlık bilincine yönelik değişimleri yansıtacak şekilde tasarlanmıştır 1.
Bibendum'un beyaz rengi, doğal kauçuğu anımsatır ve dayanıklılık ile saflığı temsil eder 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: