Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Karayolları Müdürlüğü'ne şikayet iletmek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Alo 159 Hattı: Karayolları Genel Müdürlüğü'ne her türlü şikayet, bildirim ve öneri için aranabilir 235.
- Karayolları İhbar ve Şikayet Platformu: Karayolları Genel Müdürlüğü'nün online platformu üzerinden şikayetler iletilebilir 15.
- Yerel Karayolları Şube Müdürlüğü: Şikayetler, ilgili yerel şube müdürlüğüne iletilebilir 5.
- Karayolları Bölge Müdürlüğü: Şikayetler, bölgesel konular için ilgili bölge müdürlüğüne yapılabilir 5.
- E-Devlet: Karayolları ile ilgili şikayetler E-Devlet üzerinden de iletilebilir 5.
- Karayolları Ombudsmanı: Şikayetlerin çözümünden memnun kalınmazsa, bağımsız denetleme kurumu olan Karayolları Ombudsmanı'na başvurulabilir 5.
- Karayolları Bakanlığı: Şikayetler, son çare olarak Karayolları Bakanlığı'na iletilebilir 5.
Şikayetlerin çözümü için doğru iletişim kanallarının kullanılması önemlidir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: