• Buradasın

    İstanbul Kart HES kodu eşleştirme neden hata veriyor?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    İstanbul Kart HES kodu eşleştirmesinin hata vermesinin birkaç nedeni olabilir:
    • Cihaz eşleşme sorunu 5. Kullanıcıların farklı bir akıllı telefon kullanmaya başlaması veya SIM kartını değiştirmesi durumunda, İstanbul Kart belirli cihazlarla eşleştirildiği için erişim engeli ile karşılaşılabilir 5. Bu durumda, ALO 153 aranarak veya İBB Çözüm Merkezi'ne başvurularak cihaz eşleştirme ayarları güncellenebilir 5.
    • Teknik sorunlar. Daha önce HES kodu eşleştirilmesi yapılmamış İstanbul Kartların kullanımının 15 Ocak'tan itibaren yasaklanacağı belirtilmiştir 2. Ayrıca, koronavirüs tanısı konulan kişilerin İstanbul Kartlarının askıya alınacağı ve karantina süresi boyunca bu durumun devam edeceği ifade edilmiştir 2.
    HES kodu eşleştirme işlemi, kisisellestirme.istanbulkart.istanbul adresinden yapılabilir 24.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    İstanbul Kart HES kodu nasıl aktif edilir?

    İstanbul Kart'ta HES kodunu aktifleştirmek için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. İstanbulkart.istanbul sitesine girilir. 2. Menünün sağ tarafında bulunan "Online İşlemler" kısmına girilir. 3. "Bireysel" seçeneğine tıklanarak sisteme kayıt olunur veya giriş yapılır. 4. Kayıt işlemi tamamlandıktan sonra SMS kodu doğrulaması yapılır ve taahhütnameler kabul edilir. 5. Çıkan ekranda İstanbulkart kaydedilir. 6. Kartın üzerindeki numaralar sisteme girilir, İstanbulkart'a isim verilir ve kayıt tamamlanır. HES kodu, "Hayat Eve Sığar" mobil uygulaması üzerinden veya SMS ile alınabilir. 2 Mart 2022 itibarıyla HES kodu zorunluluğu kaldırılmıştır.