Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İETT arıza bildirimi için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Resmi Web Sitesi: İETT'nin resmi web sitesinde bulunan şikayet formunu doldurarak doğrudan İETT'ye bildirim yapılabilir 1.
- Müşteri Hizmetleri: İstanbul'da İETT müşteri hizmetleri numarası 444 1 823'tür. Bu numara üzerinden çağrı yaparak arıza bildirimini yetkililere iletebilirsiniz 1.
- Sosyal Medya: Twitter, Facebook veya Instagram gibi platformlarda İETT'nin resmi hesaplarını bulup mesaj atabilir veya yorum yapabilirsiniz 1.
- E-posta: Genellikle info@iett.gov.tr gibi bir e-posta adresi üzerinden İETT'ye e-posta atarak da arıza bildirimini iletebilirsiniz 12.
- Bireysel Başvuru: İstanbul'daki İETT ofislerine bizzat giderek de arıza bildirimini yapabilirsiniz 1.
- Mobil Uygulama: İETT'nin mobil uygulaması üzerinden de geri bildirim veya şikayet bölümü aracılığıyla işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: