Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Hyundai Assan hakkında şikayetlerin bazı nedenleri şunlardır:
- Bakım Periyotları: Hyundai İoniq 5 kullanıcıları, Türkiye'de bakım periyotlarının 1 yıl veya 15.000 km olarak uygulanmasının, dünya genelindeki 2 yıl veya 30.000 km standardına göre adaletsiz olduğunu düşünmektedir 1.
- Bluelink Hizmeti: Avrupa'da sunulan Bluelink hizmetinin Türkiye'de kullanılamaması, kullanıcılar tarafından eleştirilmektedir 1.
- Servis Sorunları: Bazı kullanıcılar, Hyundai araçlarının servis süreçlerinde yaşadıkları sorunlardan, özellikle tamir süresinin uzunluğundan ve yetersiz hizmetten şikayet etmektedir 24.
- Araç Arızaları: Hyundai Tucson ve diğer modellerde kronik sorunlar, şanzıman ve vites problemleri gibi arızalar sıkça dile getirilmektedir 24.
- Fiyat ve Opsiyonlar: Bazı bayilerin araç fiyatlarını şişirmesi ve opsiyon adı altında ekstra ücretler talep etmesi de şikayet konuları arasındadır 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: