Buradasın
Garenta araç kiralama şikayet nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Garenta araç kiralama şikayetlerini aşağıdaki yöntemlerle yapabilirsiniz:
- Müşteri Hizmetleri Telefonu: 444 5 478 numaralı telefondan Garenta müşteri hizmetlerine ulaşabilirsiniz 13.
- E-posta: info@garenta.com adresine e-posta göndererek şikayetinizi iletebilirsiniz 14.
- Sosyal Medya: Facebook, Instagram ve Twitter gibi sosyal medya platformlarından Garenta ile iletişime geçebilirsiniz 2.
- Online Destek: Garenta'nın web sitesinde bulunan "Canlı Destek" özelliği ile anlık olarak müşteri temsilcisi ile iletişime geçebilirsiniz 2.
- Ofis Ziyareti: Garenta'nın hizmet verdiği ofislerden birine giderek yüz yüze iletişim kurabilirsiniz 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: