Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Formula 1 (F1) direksiyon ayarları, pilotların yarış sırasında aracın performansını optimize etmelerine yardımcı olur 4. Bu ayarlar genellikle aşağıdaki unsurları içerir:
- Fren Ayarı: Frenleme gücünün ön ve arka tekerlekler arasında dağılımı, fren pedalındaki düğmelerle yapılır 12.
- Kamber Ayarı: Tekerleklerin eğim açısı, virajlarda aracın sürüklenmesini azaltmak için ayarlanır 1.
- Toe Ayarı: Tekerleklerin aracın merkez hattına göre açısı, ön tekerlerde dışa, arka tekerlerde ise içe doğru ayarlanır 1.
- Sürüş Yüksekliği: Aracın yere yakın tutulması, downforce performansını artırır 1.
- Lastik Basınçları: Piste bağlı olarak lastik basınçları ayarlanır, düşük basınç daha iyi yol tutuşu sağlar ancak daha fazla aşınmaya neden olur 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: