Buradasın
BMW müşteri hizmetleri şikayet nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
BMW müşteri hizmetleri şikayetini iletmek için aşağıdaki iletişim kanallarını kullanabilirsiniz:
- Çağrı Merkezi: BMW Acil Yol Yardım Hattı ve Müşteri Destek Hattı'nı arayarak şikayetinizi bildirebilirsiniz 12. Acil Yol Yardım Hattı: 444 22 99, Müşteri Destek Hattı: 0850 252 10 10 12.
- E-posta: Şikayetlerinizi customer.service@bmw.co.uk adresine e-posta göndererek iletebilirsiniz 3.
- İletişim Formu: BMW'nin resmi web sitesinde bulunan iletişim formunu doldurarak da şikayetinizi iletebilirsiniz 24.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: