• Buradasın

    Audi relay nasıl çalışır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Audi rölesi, belirli bir tüketici açıldığında, terminal 86'daki "anahtarlama akımının" terminal 85'e (toprak) elektrik devresini kapatmasıyla çalışır 2.
    Çalışma prensibi:
    1. Devre kapatma: Elektromanyetik bobin, güçlü bir kontağı çekerek yay basıncına karşı koyar ve "çalışma akımının" geçişini sağlayan elektrik devresini kapatır 2.
    2. Akımın yönlendirilmesi: Çalışma akımı, röledeki 30 numaralı terminale kısa bir yoldan sağlanır ve buradan, anahtar kontakları kapalıyken 87 numaralı terminale, tüketiciye iletilir 2.
    Kontrol adımları:
    • 30 numaralı terminalde besleme voltajı: Test lambası ile 30 numaralı terminale dokunarak kontrol edilir 2. Voltaj yoksa, besleme kablosunda arıza olabilir 2.
    • 86 numaralı terminalde voltaj: Röle bobinine voltaj uygulandığında kontrol edilir 2. Voltaj yoksa, kablo veya anahtar arızası olabilir 2.
    • 85 numaralı terminal: Bobin için topraklama kablosudur 2.
    Rölenin çalışıp çalışmadığını kontrol etmek için, 86 numaralı terminali pile pozitif, 85 numaralı terminali ise toprağa bağlayarak elektromanyetik bobinin röle kontağını çekip çekmediği gözlemlenebilir 2.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Audi A8 relay ne işe yarıyor?

    Audi A8'deki röleler, elektrik sisteminde önemli bir rol oynar ve çeşitli işlevleri kontrol eder. Bazı rölelerin işlevleri: Yakıt pompası rölesi: Motorun çalışması için gerekli olan yakıt pompasını etkinleştirir. Başlık rölesi: Farların açılıp kapanmasını sağlar. Korna rölesi: Korna sesini tetikler. Soğutma fanı rölesi: Motor sıcaklığını düzenlemek için soğutma fanlarını çalıştırır. İgnisyon rölesi: Motorun çalışmasını ve çalışmasını sağlar. Röleler, genellikle motor bölmesindeki ana röle kutusunda veya yolcu bölmesindeki gösterge panelinin arkasında bulunur.

    Audi 8d0407719 ne işe yarar?

    8D0407719 referans numaralı parça, Audi araçlarda CV boot kalkanını (boot shield) ifade eder. Bu kalkan, iç CV botunu korumak için şanzıman gövdesine vidalanır ve kir ile kalıntıların botun içine girmesini önler, böylece botun erken arızalanmasını engeller.