Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Audi A6'nın süspansiyon sistemi, özellikle elektromekanik rotary (eROT) damperler ile donatıldığında, tekerleklerin yukarı-aşağı hareketlerini elektrik enerjisine dönüştürerek çalışır 15.
Çalışma prensibi:
- Hareket enerjisi dönüşümü: Tekerleğin hareketi, elektromekanik rotary damperlere aktarılır 15.
- Enerji depolama: Elde edilen elektrik enerjisi, 0,5 KWh ve 48 voltluk bir pilde depolanır 15.
- Yakıt tasarrufu: Bozuk yollarda daha fazla enerji depolanarak, ortalama 100 km'de 0,7 litre yakıt tasarrufu sağlanabilir 15.
Ayrıca, Audi A6'nın havalı süspansiyon sisteminde, "Sistem arızası!" veya "Servis modu!" gibi uyarılar, arızanın giderilmesi gerektiğini belirtir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: