• Buradasın

    Adidas iade için müşteri hizmetleri gerekli mi?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Adidas iade işlemleri için müşteri hizmetleri gerekli değildir.
    Adidas'tan satın alınan ürünlerin iadesi, aşağıdaki şekillerde yapılabilir:
    • Web sitesi veya uygulama üzerinden iade başlatma: adidas.com.tr üzerinden iade işlemi başlatılabilir 15.
    • Mağazaya giderek iade: Satın alma belgesi ve orijinal ambalaj ile birlikte Adidas mağazasına gidilerek iade yapılabilir 14.
    • Kargo ile iade: İade edilecek ürünler, orijinal ambalajında paketlenerek Adidas'ın iade adresine gönderilebilir 4.
    Daha fazla bilgi için Adidas'ın iade ve değişim politikası incelenebilir veya web sitesindeki "Destek" bölümünden müşteri hizmetleri ile iletişime geçilebilir 12.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Adidas değişim süresi kaç gün?

    Adidas'ta değişim süresi, satın alma tarihinden itibaren 30 gündür. Değişim için bazı koşullar: Ayakkabılar orijinal ambalajında ve kullanılmamış durumda olmalıdır. Satın alma belgesi veya makbuz ibraz edilmelidir. Değişim, aynı mağazada yapılmalıdır. Değiştirilen ayakkabının değeri, iade edilen ayakkabının değerine eşit veya daha büyük olmalıdır.

    Adidas şikayet nasıl yapılır?

    Adidas şikayetlerini iletmek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir: Müşteri hizmetleri hattı: Pazartesi-Cumartesi günleri 09:45-18:45 saatleri arasında 0 850 502 61 41 numaralı telefondan Adidas müşteri hizmetlerine ulaşılabilir. İletişim formu: Adidas'ın resmi web sitesinde yer alan iletişim formu doldurularak şikayet iletilebilir. Mağaza iletişimi: Mağaza deneyimleri veya satın alımlarla ilgili geri bildirimler için doğrudan mağazayla iletişime geçilmelidir. Ayrıca, Adidas siparişlerin durumu, kargo süreci ve iptal-iade süreçleri gibi konularda resmi web sitesinden de destek alınabilir.

    Adidas iade için dilekçe nasıl gönderilir?

    Adidas'a iade dilekçesi göndermek için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Web sitesi veya uygulama üzerinden iade başlatılır. Bunun için: adidas'ın web sitesine veya uygulamasına gidilir. "Sipariş Geçmişi" bölümüne girilir ve iade edilmek istenen sipariş seçilir. Sağ üst köşedeki "İade Ürünleri" butonuna basılır. 2. Gerekli bilgiler alınır. 3. Ürünler paketlenir. 4. İade gerçekleştirilir. Mağazadan iade yapmak için ise sipariş numarası, onay e-postasında bulunabilir. İade işlemleri ve koşulları hakkında daha fazla bilgi için adidas'ın müşteri hizmetleri ile iletişime geçilebilir.

    Adidas online alışverişte iade var mı?

    Evet, Adidas online alışverişte iade imkanı sunmaktadır. Adidas online'dan yapılan alışverişlerde, ürünler iyi durumda olduğu sürece iade edilebilir ve geri ödeme, orijinal ödeme yöntemine yapılır. İade Süresi: Ürünler, teslim alındıktan sonraki 30 gün içinde iade edilebilir. Kargo: Ücretsiz kargo ile gelen siparişler, bir Adidas mağazasına da iade edilebilir. İstisnalar: Kişiselleştirilmiş veya sınırlı sayıda üretilen ürünler gibi belirli durumlarda iade koşulları farklılık gösterebilir.

    Adidas ürün değişimi nasıl yapılır teknik arıza?

    Adidas ürün değişimi için teknik arıza durumunda izlenmesi gereken adımlar hakkında bilgi bulunamadı. Ancak, Adidas'ta genel olarak ürün değişimi şu şekilde yapılabilir: 1. Online Siparişler: - adidas.com.tr üzerinden sipariş iade/değişim başlatılır. - İade edilecek ürünler, orijinal ambalajında ve hasarsız olmalıdır. - Ürünler, teslim alındıktan sonra 30 gün içinde iade edilebilir. 2. Mağaza Alışverişleri: - Mağazaya gidildiğinde, sipariş numarası hazır bulundurulmalıdır. - Bu numara, onay e-postasında bulunabilir. - Yeezy ayakkabılar ve Confirmed uygulaması üzerinden alınan ürünler mağazada değiştirilemez. İade veya değişim sırasında daha fazla bilgi ve destek için Adidas müşteri hizmetleri ile iletişime geçilmesi önerilir.