Kilise müziğinde kullanılan makamlar, Süryani Kadim Ortodoks Kilisesi örneğinde olduğu gibi, genellikle sekiz ana makam olarak sınıflandırılır: 1. Kaḍmoyo-Uşşak: Meryem Ana ve İsa ile ilgili ilahilerde kullanılır, doğum temasını işler. 2. Trayono-Hüseyni: Meryem Ana'nın yüceliğini ve ulaşılan yüksekliği ifade eder. 3. Tliṭoyo-Segâh: Azizlerin ve şehitlerin ruhlarını betimleyen neşeli bir makamdır. 4. Rbi'oyo-Rast: Kutsalların olgunluk ve vefat dönemlerini konu alır. 5. Ḥmişoyo-Hüzzam: Pişmanlık ve insanın duygularını uyarıcı bir etkiyi barındırır. 6. Ştiṭoyo-Çargâh: Bireyin büyüme, olgunlaşma ve yaşlanma evrelerini ifade eder. 7. Şbi'oyo-Saba: Kilise hiyerarşisi ile ilgili ayinlerde kullanılır. 8. Tminoyo-Hicaz: Ölüm ve ebedi hayat ile özdeşleştirilir, cenaze merasimlerinde kullanılır.